Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T17:03:54+01:00
UWAGA1 UWAGA1 UWAGA1

CHCESZ ODPOCZĄĆ, WYJECHAĆ NA WAKACJE?
BIURO TURYSTYCZNE KARAIBY OFERUJE SZEROKI ZAKRES WYCIECZEK PO CAŁYM ŚWIECIE. NIE CZEKAJ ZADZWOŃ POD NUMER
LUB WYŚLIJ LIST POCZTĄ E-MAIL
TEL:7234934 E-MAIL: [email protected]
2010-01-13T17:07:13+01:00
!!!!!!!!! PROMOCJA !!!!!!!!!!!!!!

WYCIECZKA DO HISZPANII TYLKO ZA 899Zł/osoba W CENIE:


*Lot samolotem w dwie strony
*tygodniowy pobyt w hotelu
*śniadanie i obiadokolacje przez 7 dni

ZAPRASZAMY



Biuro turystyczne "Travel"