Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:25:55+01:00
Gdy jestem w Sopocie (przykładowe miasto) zawsze lubię spacerować po molo. Latem jest tam tłoczno i upalnie, a jesienią jest wietrznie, ale nadal jest na nim dużo ludzi. Latem koło mojego ulubionego miejsca kupuję lody albo chłodzony napój i spaceruję w promieniach słońca. Jesienią zaś w słoneczny, wietrzny dzień molo swobodnie się kołysze. Wtedy lubię siedzieć na ławeczce i wpatrywać się w niebo oraz oglądać przyjemnie falujące morze oddychając świeżym powietrzem. Zachęcam każdego do odwiedzenia tego miejsca- można na nim równie dobrze rozmawiać z przyjaciółmi jak i porozmyślać sobie w samotności.
1 5 1
2010-01-13T19:30:14+01:00
Mojim ulubionym miejscem jest barierka < mozesz wybrac cos innego >

lubie tam przebywac z przyjaciułmi mojimi lubimy tam przesiadywac i rozmawiac o wszystkim
Śmiejemy sie anczymy muzyki sluchamy i gadamy o problemach swojich o chlopakach i o wszystkim co sie da o szkole czy cos a najlepiej tam sie spotykamy w wakacje jak jest cieplo i da sie tam siedziec


hmmm kurcze nie wiem co jeszcze by ci tu napisac