Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:42:21+01:00
Za tę odp, poproszę o najlepszą i ocenienie mojego profilu :) z gory dzieki

M. żebrak, żebracy, szczur, szczury, żuraw, żurawie, zebra, zebry
D. żebraka, żebraków, szczura, szczury, żurawia, żurawi, zebry, zebr
C. żebrakowi, żebrakom, szczurzowi, szczurom, żurawie, żurawom, zebrze, zebrom
B. żebraka, żebraków, szczura, szczury, żurawia, żurawie, zebrę, zebry
N. żebrakiem, żebrakami, szczurem, szczurami, żuraiwem, żurawiami, zebrą, zebrami
M. żebraku, żebrakach, szczurze, szczurach, żurawiu, żurawiach, zebrze, zebrach
W.
żebraku, żebracy, szczurze, szczury, żurawie, żurawie, zebra, zebry
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T19:44:26+01:00
1.
M; zebrak D; zebraka C; zebrakowi B; zebraka N; zebrakiem Msc; zebraku W; zebrak
2.
M; szczur D; szczura C; szczurowi B; szczura N; szczurem Msc; szczurze W; szczur
3.
M; zuraw D; zurawia C; zurawiowi C; zurawia N; zurawiem Msc; zurawiu W; zuraw
4.
M; zebra D; zebry C; zebrze B; zebre N; zebrą Msc; zebrze W; zebra
Mam nadzieje ze pomoglem.;] Pozdro...
2010-01-13T19:46:25+01:00
M. Żebrak żebracy
d. Zebraka żebraków
c. żebrakowi żebrakom
b. żebraka żebraków
n. z żebrakiem z żebrakami
msc. o żebraku o żebrakach
w. żebraku żebracy


m. szczur szczury
d. szczura szczurów
c. szczurowi szczurom
b. szczura szczury
n. ze szczurem ze szczurami
msc. o szczurze o szczurach
w. szczur szczury



m. żuraw żurawie
d. żurawia żurawi
c, żurawiowi żurawiom
b. zurawia żurawie
n. żurawiem żurawiami
msc. o żurawiu o żurawiach
w. żuraw żurawie

m. zebra zebry
d. zebry zebr
c, zebrze zebrom
b. zebrę zebry
n. z zebrą z zebrami
msc. o zebrze o zebrach
w. zebro zebry