Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T20:24:42+01:00
Nie robi się tego samego dwa razy :)
2010-01-13T20:27:18+01:00
To znaczy że nie robi się czegoś, albo nie zaczyna tego samego od nowa, od początku
1 5 1
2010-01-13T20:28:07+01:00
Przenośnia dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki oznacza,że nie należy wchodzić następny raz w jakąś sytuację,związek... jeśli się raz sparzyliśmy nie mamy gwarancji,że następnym razem nie będzie tak samo.
1 5 1