Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T22:29:40+01:00
1.Homerycki śpiew.
2.Po nitce do kłębka.
3.Tycjanowski kolor.
4.Szklane domy.
5.Ideał sięgnął bruku.
6.Od Annasza do Kajfasza .
7.Przymusowe zwycięstwo.
8.W tym szaleństwie tkwi metoda.
9.Cukier krzep.
10.Front robót.
11.Reakcja łańcuchowa.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:31:45+01:00
1.znaleść się między Scyllą a Charybdą.
2.wierna jak Penelopa
3.syreni śpiew
4.tułaczka Odyseusza
5.koń trojański
6 2 6
2010-01-13T22:34:07+01:00
Homerycki śpiew, szklane domy, od Annasza do Kajfasza, przymusowe zwycięstwo, reakcja łańcuchowa
3 1 3