Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T23:07:27+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Aby proste były równoległe muszą mieć takie same współczynniki kierunkowe czyli współczynniki przy x.
2m -1 = 5 - m
3m = 5+1 = 6
m = 6: 3 = 2
Odp. m = 2
4 5 4
2010-01-13T23:10:43+01:00
Aby proste były równoległe współczynnik kierunkowy przy x musi być taki sam w związku z tym
2m-1=5-m /+1 +m
3m=6 /:3
m=2
Licz ba m musi być równa 2 żeby były równoległe.
3 4 3