Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T13:59:52+01:00
1.Czegoś mi brak, czegoś pięknego.
Dotyku ust, uśmiechu Twego.
Twych pieszczot miłych, słodkich jak miód.
Oczu kochanych, dźwięku Twych słów.
Brak mi wszystkiego, lecz warto żyć!
Tylko dlatego, by z Tobą być

Tłumaczenie:
Mir fehlt etwas, etwas Schönes.
Touch Lippen, dein Lächeln.
Dein lieber streicheln, süß wie Honig.
Geliebten Augen, deine Worte klingen.
Mir fehlt alles, aber wir leben!
Nur weil Sie wäre

2.Gdy Cię nie widzę, nie wzdycham nie płaczę,
Nie tracę zmysłów, kiedy Cię zobaczę
Jednakże gdy Cię długo nie oglądam,
Czegoś mi braknie, kogoś widzieć żądam
I tęskniąc sobie zadaję pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie

Tłumaczenie:
Wenn Sie nicht sehen, nicht weinen nicht Seufzer,
Verlieren Sie nicht die Sinne, wenn Sie
Allerdings, wenn Sie nicht lange zu sehen,
Etwas für mich gibt es keine Fernbedienung, fordere ich auf jemanden
Und die Sehnsucht, die ich die Frage stellen:
Ist es Freundschaft? ob es Liebe ist

Prosze:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T14:00:29+01:00
Chcę żyć i żyć będę
Chcę kochać i kochać będę
Chcę śmiać się i śmiać się będę
Chcę ciebie i ciebie zdobędę!


Kocham twoje ładne oczy
Kocham kolor twych warkoczy
Kocham twoją rączkę białą
Ciebie, miła, kocham całą!


Kocham, kocham ja szalenie!
Kochać, kochać to marzenie.
Kochaj, kochaj Ty mnie też!
Ja Cię kocham, przecież wiesz!


Zadaję Ci pytanie:
Czy kochasz mnie, kochanie?
Jeśli tak, to bardzo się cieszę
I z koszem pocałunków do Ciebie spieszę.


Gdy Cię widzę to się wstydzę.
Gdy słyszę Twój głos, to czerwieni mi się nos.
Więc tą kartką mówię, że Cię bardzo lubię.


Miłość to wielkie słowo,
I ten je tylko rozumie,
Kto raz kochał I więcej kochać nie umie.


Trudno jest żyć w nieszczęściu
Kiedy płacze się i szlocha,
Lecz jeszcze trudniej,
Jest żyć bez kogoś, Kogo się kocha.


Ja Cię nigdy nie zapomnę,
Chociaż będę o 100 mil,
Ja Cię kocham, kochać będę,
Do ostatnich życia chwil.


Miłość to morza głębina,
Miłość to burza i deszcz,
Miłość to chłopak i dziewczyna
Więc ... kochaj jeśli chcesz !


Jeśli lecieć to do słońca
Jeśli marzyć to bez końca
Gdy całować to serdecznie
A gdy kochać to już wiecznie.


Miłość jest wielka
Lecz mija jak mgła
Przyjaźń jest cicha
Lecz długo trwa...


Choć jesteś daleko ode mnie,
Choć życie jest ponure i złe
Pamiętaj, Że ktoś potajemnie Kocha Cię.


Może się już nie spotkamy,
Może zginie Twój ślad,
Więc nie zapomnij że Ty,
To cały mój świat.


Pokochałam oczy Twe
I chcę patrzeć tylko w nie.
Zobaczyłam usta Twe
Pokochałam także je.
Choć spojrzenia chwilę trwały
Podobałeś mi się cały.
Wszystko Twoje miłe jest,
Każde słowo, każdy gest.
Za ten wiersz nie gniewaj się,
Bo na prawdę kocham Cię.


Niech ten wiersz Ci przypomni,
Że jest ktoś kto o Tobie nie zapomni.


Myślę sobie każdej nocy,
Aby spojrzeć Tobie w oczy.
Lecz na próżno me marzenia,
Więc przesyłam pozdrowienia.


Nie jestem ładna, ale taka sobie,
I nie moja wina, że się kocham w Tobie.


Szczęście Ci niosę i Ty daj mi szczęście!
Ręce wyciągam, by chwycić Twe ręce.
Sercem gorącym przyjmuje Twe serce,
Pragnę być z Tobą i... już z nikim więcej!

Spójrz ile gwiazd na niebie..........
Ty je kochasz a ja tylko Ciebie!!!!


Jeżeli chodzisz boso, nie chodź po szkle
Jeżeli kochasz innego NIE KOCHAJ MNIE!!!!


Kocham każde twe spojrzenie
Kocham każdy uśmiech Twój
Żadnych skarbów ja nie pragnę
tylko żebyś został mój!!!!!!!!


Czas przerwać tę cisze na naszej orbicie
Dzisiaj Ci napisze kocham Cię nad życie!!!!


Tak jak ta kartka do Ciebie pobieży,
tak moje serce do Ciebie należy


Co wolisz???
Gwiazd tysiące, czy piękne oczy błyszczące???
czy jasne słonko na niebie,
czy ciche słowa : ,,Ja kocham Ciebie"


Wszystko jedno gdzie ja będę
Chodź tysiąc przejdę mil
Kocham Cię i kochać będę
do ostatnich życia chwil


Kocham Cię bardzo- nie ukrywam tego
Bo ukrywać miłośc to coś okropnegooo!!!!

Kochać, znaczy tworzyć, rzeźbić miłość w barwach jutrzenki. Kochać, znaczy być, chcieć być tylko po to, aby być z nim.
Kochac, znaczy miłować, miłować nad wszystko
co skończone i nieskączone.
Kochać, znaczy po prostu kochać....


Tu masz Po polsku a tu po niemiecku



ch will leben und ich lebe
Ich will Liebe und die Liebe wird
Ich möchte lachen und ich lache
Ich möchte Sie und Sie erhalten ein!


Ich liebe deine schönen Augen
Ich liebe die Farbe der Haare
I love your weiße Hand
Sie, süß, liebe euch alle!


Ich liebe, liebe mich wahnsinnig!
Liebe, Liebe ist ein Traum.
Love, love me, you too!
Ich liebe dich, weißt du!


Ich Ihnen eine Frage stellen:
Do you love me, Baby?
Wenn ja, ich bin sehr froh,
Und Eile mit einem Korb voller Küsse für Sie.


Wenn ich sehe, Sie schämen sich.
Als ich deine Stimme zu hören, es ist meine rote Nase.
Also dieses Stück Papier sagen, dass ich dich mag.


Die Liebe ist ein großes Wort,
Und dies kann nur verstanden werden,
Wer mehr Liebe und die Liebe nicht wissen, wie hat.


Es ist schwierig, im Elend leben
Als ich weinte und schluchzte,
Aber noch schwieriger,
Zu leben, ohne dass jemand dich zu lieben.


Ich werde dich nie vergessen,
Obwohl ich 100 Meilen,
Ich liebe dich, ich liebe,
Bis in die letzten Momente des Lebens.


Liebe ist die Tiefsee,
Die Liebe ist ein Sturm und Regen,
Die Liebe ist ein Junge und ein Mädchen
So ... lieben, wenn du willst!


Wenn Sie fliegen in die Sonne
Wenn der Traum ist endlos
Wenn ein Kuß ist eine willkommene
Und wenn die Liebe, die ewig ist.


Love is great
Aber wie geht der Nebel
Freundschaft ist ein ruhiger
Aber lange dauert es, ...


Auch wenn Sie weit weg von mir,
Auch wenn das Leben ist düster und Böse
Bedenken Sie, dass jemand heimlich liebt dich.


Kann nicht mehr erfüllen,
Ihr Weg zu Grunde gehen kann,
Vergessen Sie also nicht, dass Sie,
Das ist meine ganze Welt.


Ich liebe deine Augen
Ich möchte nur in sie hineinzuschauen.
Ich sah den Mund deines
Ich liebte sie auch.
Obwohl das Aussehen, während dauerhafte
Podobałeś mich ganz.
Alles ist Ihre nette,
Jedes Wort, jeder Geste.
Hinter dieser Linie nicht böse,
Weil wirklich liebe dich.


Lassen Sie dieses Gedicht erinnern Sie sich
Dass es jemanden, der nicht über Sie vergessen.


Ich denke, jede Nacht,
Um Ihnen in die Augen schauen.
Aber vergebens meine Träume,
So sende ich Grüße.


Ich bin nicht schön, aber dieser eine,
Ich war nicht meine Schuld, dass ich die Liebe in dir.


Zum Glück trage ich euch, und du gibst mir die Daumen!
Hände ausstrecken, um deine Hand zu greifen.
Das Herz der heißen dein Herz,
Ich will mit dir sein i. .. hat jemand mehr!

Werfen Sie einen Blick an, wo die Sterne am Himmel ..........
Du und ich liebe dich!


Wenn Sie barfuß gehen, nicht auf die Scheibe
Wenn Sie den anderen lieben liebst mich nicht!!


Ich liebe deine jedem Blick
I love your jedes Lächeln
Nein Schatz, ich möchte nicht
Sie waren nur meine !!!!!!!!


Zeit, um das Schweigen zu brechen unserer Umlaufbahn
Heute werden Sie das Leben Ich liebe dich zu schreiben!


Genau wie diese Karte pobieży,
so mein Herz an dir


Was bevorzugen Sie?
Stars, Tausende oder schöne Augen scheint?
klar, ob die Sonne am Himmel,
ob die stille Worte: "Ich liebe dich"


Es spielt keine Rolle, wo ich
Kommen Sie vorbei tausend Meilen
Ich liebe dich und ich liebe
bis zum letzten Momente des Lebens


Ich liebe dich sehr, nicht zugeben, dass
Denn "Liebe ist etwas zu verbergen okropnegooo!

Liebe ist zu erstellen, zu modellieren liebe die Farben der Dämmerung. Love, wollte und sollte, wollen einfach nur, um mit ihm zu sein.
Love, sagen Liebe, Liebe zu allen
Endliche und nieskączone.
Love is just love ....


2010-01-14T14:00:52+01:00
Ten skromny widoczek,
Dla pięknych Twych oczek.
Na Świętego Walentego,
W dniu zakochanego.
Czytając choć pomyśl przez chwile,
Że ten co wysyła.
Wspomina i kocha cię mile.



Dieser bescheidene Meinung
Denn dein feines Netz.
Am Valentinstag
An dem Tag, in der Liebe.
Reading aber denke, für einen Augenblick,
Das ist, was sendet.
Erinnert, und liebt dich Meilen
1 5 1