Możliwości najnowszych procesorów tekstu (zaawansowanych edytorów tekstowych) które nie występują w najnowszych maszynach do pisania...
Czyli trzeba udowodnić że edytory tekstowe są lepsze od maszyn do pisania tych najnowocześniejszych...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:08:35+01:00
1,na maszynie do pisania nie można poprawić błędów
2,-II-nie możesz kasować treści
3,-II-masz do użycia tylko jeden kolor
4,-II- jest ciężka i trudno ją przenieść
5, w edytorze tekstu masz różne dodatkowe opcje takie jak:
dodawanie obrazów
dodawanie zdjęć
podkreślanie , wytłuszczenie , pochylenie
możesz użyc podkeślacza
masz do wyboru wszystkie kolory, jakie sobie wymarzysz

wystarczy???????????^^
2010-01-14T19:55:19+01:00