Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:11:53+01:00
Korzystając z czasu słonecznego
Warszawa - 21*E
Lima - 77*W
Sydney - 151*E

Lima
77* + 21* = 98*
98* x 4min = 392min = 6h 32min

20.00 - 6.32 = 13.28 jest poniedziałek

------------------
Sydney
151* - 21* = 130*
130* x 4 min = 520min = 8h 40min

20.00 + 8.40 = 4.40 jest wtorek
2 3 2
2010-01-14T17:19:41+01:00
77w+151*E= 228*
151-77=74


1* -4m
74*-x

x= 74 ∧4= 296m
296 : 60m =4 h 56m


20.00+ 4 h 56m = 00.56
1 4 1
2010-01-14T18:16:46+01:00
Koledzy podali czas słoneczny, ale z tego co widzę w zadaniu to chodzi o czas urzędowy, więc
Warszawa +1GMT - poniedziałek 20.00
Lima -5GMT - 20.00 - 6.00 = 14.00 poniedziałek
Sydney +10GMT - 20.00 + 10.00 = 6.00 wtorek
1 3 1