Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:38:46+01:00
Czwarta władza - w państwach demokratycznych określenie wolnej prasy (mediów masowych, środków masowej komunikacji, środków przekazu społecznego). Ustawiana jest w szeregu obok władzy ustawodawczej, wykonawczej i sądowniczej, gdyż siła prasy jest tak wielka, że może kształtować społeczeństwa i politykę. Poza tym spełnia funkcję kontrolną poprzednich trzech władz, aby nie dochodziło do nadużyć i korupcji.
1 1 1
2010-01-14T19:43:53+01:00
W naszej normalnie wyróżniamy trzy władze
-wykonawczą
-sądowniczą
-ustawodawczą
Utworzyła się również tzw. czwarta władza którą sprawują media,telewizja,radio,prasa.
Spełnia funkcję kontrolną poprzednich trzech władz, aby nie dochodziło do nadużyć i korupcji.
Mam nadzieje że pomogłam.!!!
Liczę na najlepszą ;-)
4 5 4