Działka przeznaczona na łąkę ma kształt równoległoboku o podstawie 150 m i wysokości 75m. Paczka nasion trawy wystarcza na obsianie 2500 m2 działki. Ile co najmniej takich paczek należy kupić aby obsiać trawą działkę?

PROSZE O OBLICZENIA!?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T13:11:17+01:00
P=150m *75m=11250m²

11250m²:2500m²=4,5

Odp:Trzeba kupić przynajmniej 5 opakowań.
1 5 1
2010-01-15T13:11:29+01:00
150 razy 75 =11250m kwadratowych
11250 ; 2500=4,5 [5 paczek]
1 5 1