Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T16:02:23+01:00
A) a=2m=20 dm

b=7dm
p=axh
p=20x7=140dm kwadratowych
b) a=3cm
b=8km=800 000cm
p=axh
p=3x800 000=2400000
c)a=5dm
b=4mm
p=axh
p=4x500=2000
d)a=6km
b=30 dm
p=axh
p=60 000x30=1800000
e)a=1dm=10 cm

b=160cm

p=axh
p=10x160=1600
f)a=2m=2000
b=10mm
p=axh
p=2000x10=20000

3 5 3
2010-01-15T16:05:00+01:00
A) 2m = 200cm = 20dm
P= 20dm × 7dm = 140dm²

b) 8km = 8000m = 800000cm
P = 3cm×800000cm = 2400000cm²

c) 5dm = 50cm = 500mm
P = 500mm × 4mm = 2000mm²

d) 6km = 6000m = 600000cm = 60000dm
P = 60000dm × 30dm = 1800000dm²

e) 160cm = 16 dm
P =1dm×16dm = 16dm²

f) 2m = 200cm = 2000mm
P = 2000mm×10mm = 20000mm²
7 5 7
2010-01-15T16:08:34+01:00
A- 2m razy 7 dm = 20dm razy 7 dm = 140 dm do kwadratu

b-3cm razy 8km = 3cm razy 800000cm = 24000000cm do kwadratu

c - 5dm razy 4 mm = 5000 mm razy 4 mm = 20000 mm do kwadratu

d - 60000 razy 30 dm = 1800000

e 1dm razy 160 cm = 10cm razy 160 cm = 1600cm do kwadratu

f 2m razy 10 mm = 2000 mm razy 10 mm = 20000 mm do kwadratu
1 5 1