Odpowiedzi

2010-01-15T17:48:52+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Rozwiązanie jest w załączniku.
Odcinek czerwony dzieli sześciokąt na dwa trapezy równoramienne,
a zielony odcinki dzielą na 3 romby.
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T18:01:10+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) kolorami żółtym i fioletowym są zamalowane trpezy równoramienne
b) kolorami żółtym, fioletowym i zielonym są pomalowane romby w tym sześciokącie foremnym
43 4 43