Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T19:38:01+01:00
=8

rozwiązanie pełne:
=-4*[8-10-28]:(4+11)=4*(-30):15=120:15=8
2010-01-15T19:45:07+01:00
-(-(-4))*[8-(-5)*(-2)+(-4)*7]:[-(-4)+11]= -4*[8-10-28]:[4+11]=-4*(-30):[15]= 120:15=8
  • Aisa
  • Rozwiązujący
2010-01-15T19:45:49+01:00
-(-(-4)) * [8 - (-5)*(-2) + (-4)*7] : [-(-4)+11]= -(4) * [8 - 10 + (-28)] : (4 + 11) =
-4 * (-2 - 28) : 15 = -4 * (-30) : 15 = 120 : 15 = 8