Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T13:14:56+01:00
Trudności na które natrafiają Polacy osiedlając się w różnych krajach:
-z porozumieniem się danym językiem
-z lokalizacją
-z oszustami
-z przetłumaczeniem różnych dokumentów
-ze znalezieniem odpowiedniej lokalizacji dla siebie
5 5 5
2010-01-16T13:17:17+01:00
-inny język
-inne pieniądze
-brak tolerancji
-znaki drogowe
-inne ustawy
-trudno się przyzwyczaić do innych zwyczajów
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T13:17:43+01:00
*nieznajomość języka
*brak akceptacji przez nowe środowisko,ludzi
*brak miejsca zamieszkania,bądź brak środków na jego wykupienie
*problem z poruszaniem się
*są inne ustawy
*inne znaki np.drogowe
;)
4 5 4