Odpowiedzi

2010-01-16T16:10:52+01:00
Na afiszu powinno znajdować się:
-tytuł wystawianej sztuki
- nazwa teatru w którym ta sztuka się odbędzie
-data i godzina premiery
-imiona i nazwiska aktorów grających w sztuce
-imiona i nazwiska reżysera,scenarzystów i scenografów tej sztuki(jeśli jest to musical także imiona i nazwiska autorów tekstów piosenek i choreografii)
46 3 46
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T16:16:50+01:00
1Tytuł
2autor
3rezyser
4obsada
5scenografia
6muzyka
7swiatlo
8kostiumy
9charakteryzacja
10 adres teatru / terminy
11 cena biletu

ja za taki afisz dostałem 5 ;))
48 3 48