Odpowiedzi

2010-01-16T16:10:14+01:00
1/4 x 6 - 1/4 + 3 : 1 1/2 = 1,5-0,25+2 = 1,25+2 = 3,25

3,25*16%=3,25*0,16=0,52
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T16:16:24+01:00
1/4 x 6 - 1/4 + 3 : 1 1/2 =1,5-0,25+2=1,25+2=3,25

3,25------100%
x----------16%

100x=3,25*16=52 /:100
x=0,52

!6 procent z tej liczby to 0,52 ;))
2010-01-16T16:17:19+01:00
¼ * 6 - ¼ + 3 : 1 ½ = 0,25 * 6 - 0,25 + 3 : 1,5 = 1,5 - 0,25 + 2 = 1,25 + 2 = 3,25
3,25 * 16% = 3,25 * 0,16 = 0,52