Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:19:07+01:00
Szanowni przyjaciele !!!
Chciałam bym was zaprosić dnia 25 stycznia do mojej restauracji . Odbędzie się degustacja oraz poczęstunek . Mam nadzieję , żę pizza będzie doskonała.
Z uszanowaniem Gigi.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T20:19:20+01:00
Drodzy przyjaciele !

Chciałabym serdecznie zaprosić wszystkich Was na moją pizzę. Uważam, że jest wyśmienita. Ale potrzebuję waszego zdania. Obiadokolacja odbędzie się 12.02.2010 r. u mnie w domu o godz. 18:30 !


Serdeczne zapraszam, przyjaciółka Gosia.
2010-01-16T20:19:56+01:00
Cześć Franka.Słuchaj serdecznie zapraszam Cię na moją ręcznie wykonaną pizze.Będę bardzo wdzięczna jeśli powiesz mi co na prawdę sądzisz o niej.
Bardzo chętnie zapraszam Cię w wraz z przyjaciółmi.Degustacja odbędzie się 12.maja 2009 roku u mnie w domu koło godziny 15.Jeszcze raz zapraszam.Do zobaczenia.Nie będziesz żałować bo wyżerka jest darmowa!!!