Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:28:13+01:00
100% - 30 osób
30% - x chłopców

x=30*30/100
x=9 chłopców

9+6=15 chłopców(po dojściu)
30+6=36 osób(po dojściu)

Cp=15/36*100%
Cp=41,(6)%
2010-01-16T21:29:42+01:00
1.100%-30
10%-3
30%-9
9+6=15
Jest 15 chłopaków.
2. 100%-36
x%-15
Chłopców jest teraz 41,(6)%
2010-01-16T21:36:52+01:00
30%*30 osób = 9 chłopców
po nowym roku było 36 osób, tak więc chłopców było 15.
i (15/36)* 100% - 41,6%