Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:04:35+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Moim zdaniem gry komputerowe, w których zabija się przeciwników nie są odpowiednie a szczególnie dla młodszych dzieci.Ukazana jest w nich przede wszystkim przemoc. Dzieci nie powinny tego oglądać, ani w to grać. Potem one stają się takie ,,roztrzepane'' i chcą się popisywać przed kolegami, tak jak było w tej grze. Czasem może dojść do nieszczęścia.Myślę, że dzieci nie powinny grać w takie gry, ponieważ są one uzależniające i nie uczą niczego dobrego.
Myślę, że będzie dobra ;)
19 4 19
2010-01-18T16:05:18+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Moim zdaniem granie w takie gry źle wpływa na rozwój dziecka. Jeżeli dziecko chce grać w takie gry musie mieć odpowiedni wiek, aby móc odróżnić grę od świata realnego. Rodzice takiego dziecka muszą także liczyć się z nie przewidywalnymi skutkami grania w takie gry jak np. gdy zostaną oni wezwani do szkoły, bo ich syn pobił kolegę. Trzeba także zwracać uwagę na to jak się dziecko zachowuje np. czy nie chodzi do szkoły z nożem itp. Musimy pamiętać, że im młodsze dziecko tym bujniejsza wyobrażnia.
13 4 13