Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T14:25:54+02:00
2009-09-29T14:36:56+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Pierwiastek 1,69=1,3
pierwiastek 2.56=1,6
3 3 3
2009-09-29T14:40:44+02:00