Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:10:43+01:00
Uważam że były to cechy jakie posiada teraz mało ludzi z nas czyli odwaga i bezgraniczne poświęcenie swojej siostrze Nel.
Staś był dla niej gotów zrobić wszystko, ochronił ja przed lwem, uwolnił dla niej słonia, zdobył lekarstwa gdy ona była ciężko chora a nawet oddawał jej ostatnie krople swojej wody gdy na pustyni panował upał. Nigdy nie myślał o sobie gdy robił coś dla niej. Robił to z takim wielkim poświeceniem że niektórzy mu tylko mogli pozazdrościć.
I to właśnie dzięki jego odwadze Nel wróciła razem z nim szczęśliwie do domu.
2 3 2
2010-01-18T18:11:31+01:00
Odwagę, ponieważ bardzo mu to pomogło w poszczególnych sytuacjach, nie dał się wyrzec wiary i nie bał się opinii i kar innych.
2010-01-18T18:15:19+01:00
Jednymi z najlepszych cech stasia byly troskliwosc oraz opiekunczosc poniewaz dawal jedzenie i resztki wody swojej przyjaciółce Nel ktorą bardzo kochal.Zachował zimna krew gdy nel zachorowalana na febrę oraz obronil ja przed uderzeniem Gebrha.