Odpowiedzi

2010-01-19T13:58:36+01:00
X - pierwsza liczba
2x - druga liczba
2x + 12 - trzecia liczba

x + 2x + 2x + 12 = 92
5x = 92 - 12
5x = 80 /: 5
x = 16 (pierwsza liczba)

druga liczba
2 x 16 = 32

trzecia liczba
32 + 12 = 44
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T13:59:02+01:00
X- pierwsza liczba
2x- druga liczba
2x+12- trzecia liczba

x+2x+2x+12=92
5x=92-12
5x=80/5
x=16 <---pierwsza
16*2=32<----druga
32+12=44<----trzecia

Odp. Pierwsza liczna to 16, druga 32 a trzecia 44.

PS; dasz najlepsza??
2010-01-19T14:15:13+01:00
X-I liczba
2x-II liczba
2x+12-III liczba
92-suma wszytskich liczb

x+2x+2x+12=92
5x+12=92 /-12
5x=80 /:5
x=16-I liczba

2x=2*16=32-II oiczba
2x+12=2*16+12=32+12=44-III liczba

Spr. 16+32+44=92

Te liczby to 16,32 i 44 ;))