Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:20:06+01:00
Poniaważ w morzu bałtyckim jest niska temparatura, oraz wpada dużo rezk i jest małe połączenie wszechoceanem a w czerwonym w odwrotnie
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T15:21:13+01:00
Ponieważ morze czerwone jest głębsze od bałtyku i morze siedac bardziej nizej a bałtyk w porównaniu z czerwonym jest bardzo płytki i to dlatego też że ma dopływ rzek słodkich bałtyk a czerwoe ma słone rzeki i oceany