Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T16:06:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:10:40+01:00
Myślę, że największym źródłem zła są pieniądze, ponieważ kłócą ludzi a oni odbierają to że za pieniądze można kupić szczęście.
Innym przykładem zła może człowiek zdemoralizowany . Zło jest także schowane za pięknymi ludźmi. Poznajmy ich od środka , a nie patrząc na zewnętrzną warstwę niby dobra. : )
pozdrawiam .
2010-01-19T16:26:10+01:00
Zło kryję się w nas samych i w naszym zachowaniu i tym jak postępujemy wobec siebię i innych