Odpowiedzi

2010-01-19T16:54:10+01:00
Krwotok tętniczy jest o wiele większy od żylnego
10 2 10
2010-01-19T16:54:20+01:00
W tętnicy jest więcej krwi i krew pulsuje a w żyłach płynie "spokojnie"
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T16:54:29+01:00
W krwotoku tętniczym, krew jest jasno czerwona oraz wytryskuje porcjami.
Natomiast w krwotoku żylnym, krew ma barwę szkarłatną, oraz leje się powoli.
21 4 21