Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:54:15+01:00
a) Potrzeba mi, Panie odwagi
do zmagania się każdego dnia ze słabościami i złem,
które są we mnie.
Wiem, że nie zawsze stawiam czoła temu, co trudne.
Wiem też, że ty chcesz mi pomóc.
Daj mi, dobry Boże,
dość odwagi i męstwa do przywdziana Twojej zbroi,
aby zmagać się z tym co trudne i walczyć o to, co dobre.
Pomóż mi, dobry Boże,
zaufać w Twoją zbawczą moc,
którą obdarowujesz mnie i cały świat
przez Jezusa Chrystusa, naszego Pana.

b) -----

2 4 2
2010-01-19T18:10:51+01:00
A
Panie Boże Ty wiesz jak Ci ufam i jak Cię kocham.Ty opiekujesz się mną od chwili kiedy jestem na tym świecie.Pomagasz mi gdy tylko mam problem.Dziękuję Ci za wszystko co dla mnie uczyniłeś i uczynisz.Wiem ,że każdy ma jakieś grzechy ja tez je mam nie ukrywam ale czuję ,że dzięki Tobie staję się lepszym człowiekiem.
Świat pędzi do przodu a my z nim często zapominamy o tym co jest w życiu ważne o Tobie o wierze... przepraszam Cię za wszystko i postaram się poprawić.

b
Możemy z nim porozmawiać na temat który go gnębi, rozważyć wszystko kilka razy i pokazać ,że jego sytuacja wcale nie jest taka zła.Możemy też zaoferować pomoc w rozwiązaniu dylematu. Myślę ,że to powinno pomóc a jeśli nie to poszukać innych środków.

Mam nadzieje że pomogłam.;)
5 3 5