Ułóż dialog z wykorzystaniem wybranych związków wyrazowych.

dzisiaj wieczorem, bardzo późno, dość szybko, usiadł po środku, miło spędziliśmy czas, było bardzo przyjemnie

Proszę krótko (tak w 7 zdaniach).Z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:23:19+01:00
- Hej, Natalia co robisz dzisiaj wieczorem?
-Hej,jeszcze nie wiem, a co byś chciała robić?
-Nie wiem może pójdziemy do kina?
- No OK! Dość szybko się dogadałyśmy.
To do zobaczenia!

W KINIE
-Popatrz Natalia jaki przystojniak usiadł po środku.
- No On jest bardzo ładny.

PO SEANSIE
-NO to dziękuje ci że mnie wyciągnełaś do tego kina.
-Coś ty nie ma sprawy!
-O! popatrz już bardzo późno, ale przynajmniej miło spędziłyśmy czas.
- Masz rację było bardzo przyjemnie!Do zobaczenia jutro! PA!
- PA!
6 3 6
2010-01-19T17:25:26+01:00
-Cześć Aniu - powiedziała Kasia
- Cześć Kasiu - odpowiedziała Ania
- wiesz że dzisiaj w autobusie usiadła obok mnie nieznajoma koleżanka- opowiadała z zafascynowanie Kasia
-Tak ? - na to Ania
- No naprawdę ma na imię Asia i właśnie przeprowadziła się do nas do szkoły chodzi do 5 klasy - mówiła nadal Kasia
-Bardzo miło spędziłyśmy czas kiedy wyzdrowiejesz poznam Cię z nią- dokończyła Kasia
- To fajnie - Ania
- Wiesz że dzisiaj wieczorem kiedy poszłam do sklepu po zeszyt znowu na nią wpadłam, ale nie była sama tylko ze swoją mamą było bardzo przyjemnie-kończyła Kasia
-Super ale przepraszam bo mama każe mi już kończyć - powiedziała Ania
-Pa -Kasia
- Cześć - Ania


Liczę na naj :*
39 4 39