Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:19:53+01:00
Gestern bin ich nach Österreich gefahren. Ich bin hier mit dem Bus gefahren. Die Reise war nicht abgenehm. Während der Reise fühlte ich mich sehr schlecht.
Wien ist sehr schön und interessant. Täglich beabsichtige ich miedestens Teil der Stadt zu besuchen.
PODISZ SWOIM IMIENIEM

MAM NADZIEJE ZE POMOGŁAM POLECAM SIE NA PRZYSZŁOŚĆ POZDR..:)
11 4 11
2010-01-19T17:20:24+01:00
Czasc Gabrysia...
na wstepie chce cie serdecznie pozdrowic z austri..
doa ustri przylecialam samolotem... podroz minela mi znakoicie bylo super.w tym miejscu jest cudownie jest duzo zwierzat i duzo mozna sie nauczyc..
jutro przewodnik zaprowadzi nas do do muzeum i zobaczym jezioro Bodeńskie..


P.S Musisz to kiedyś zobaczyć..:




pozdrawiam (swoje imie wpisz)
3 2 3