Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:30:48+01:00
Samorzad ucznowiowski
dzialajacy przy szkole
........



Dyrektor Gimnazjum
w.......
..........



zglaszam sie z uprzejma prosba o zgode na przeprowadzenie zbiorki na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazja.

prosbe swa motywuje tym iz dzieci nlezace do tej fundacji potrzebuja naszej pomocy,a kazdy grosz jest dla nich wazny.Wszystkie te dzieci bardzo cierpią.

prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby.

z poważaniem:

54 2 54
2010-01-19T17:36:35+01:00
W imieniu samorządu szkolnego zwracam się z prośbą do Szanownego Pana Dyrektora o zgodę na przeprowadzenie zbiórki pieniędzy na rzecz fundacji Dziecięca Fantazja. Mam nadzieję, że moja prośba zostanie dobrze rozpatrzona.
35 4 35