1.Uzupełnij zdania

W wypowiedzeniach zawierających nieosobową formę czasownika zakończoną na -no, -to nie ma informacji o ..........czynności. Takich wypowiedzeń używamy, gdy nie wiemy..........czynność, lub gdy świadomie nie chcemy ujawnić..........czynności.


WAŻNE !!!

Dam najjj . !!

Z góry dziękii ! :))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:41:41+01:00
1) wykonawcy
2) kto wykonuje
3) wykonawcy
1 5 1
2010-01-19T18:47:47+01:00
1. wykonawcy
2. kto wykonuje
3. wykonawcy
2 5 2