Odpowiedzi

2010-01-19T18:59:42+01:00
Hej kolęda,Kolęda?
Wesoło spiewajmy chwałe bogu dajmy
Hej kolęda,kolęda?
Oddajmy pokłon panu?
Hej kolęda ,kolęda?
Pamiętajmy aby kochać pana nad życie!
Hej kolęda,kolęda!
2 1 2
2010-01-19T19:02:21+01:00
1.Trzej królowi szli z darami dla jezuska małego.
Weszli do stajeńki i podarowali dary.
Ref.Jezus mały urodzony w ubogiej stajęce.
2.Gdy Jezusa biczowali , on to nie nażekał .
Świat poniusł tyle błędów.
Ref.Jezus mały urodzony w ubogiej stajęce.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T22:39:12+01:00
1. Dziś na świecie narodziło się nam dziecie. W ubogiej stajni między osiołkami. To anieli oznajmili, mędrców do stajenki zaprowadzili. Królowie z pastuszkami witają, pokłon dziecku oddawają. Witają króla w ubogiej stajni! 2. Gwiazda niech świeci wiecznie, ludzi do Boga prowadzi bezpiecznie! Niech się wszyscy radują, Boga maleńkiego na Ziemi przywitują! Dzieciątko w żłobie w maleńkiej osobie zostań tu z nami i wesel się swymi sługami!
1 5 1