Odpowiedzi

2010-01-19T19:23:51+01:00
We współczesnym swiecie warto jest miec przyjaciol gdyz oni zawsze pomoga ci w trudnych dla ciebie chwilach
warto we wspolczesnym swiecie osiagnac sukces poniewaz wtedy czlowiek jest znany na calym swiecie
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T19:25:00+01:00
Tak naprawde nie ma dla mlodego człoieka zbyt wielu ograniczen. Jesli bdedzie czegos doznac to zawsze znajdzie sposób i to zdobedzie. Ale najwiecej młodych ludzi pochłania internet narkomania nikotyniz alkoholizm uzaleznienia od tyelewizji i telefonu ;))

Warto pozostac soba i nie ulegac namowa innych ;))