Odpowiedzi

2010-01-19T20:33:41+01:00
Jednym z ważniejszych czynników, wpływających na te zmiany jest woda płynąca oraz wody padające( opady atmosferyczne), klimat (zależy czy jest słuchy cz wilgotny), wiatr.
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T20:51:59+01:00
-zanieczyszczenia wody i powietrza (wymywanie skał wapiennych);
-ruchy płyt litosfery;
-trzęsienia ziemi;
-procesy wulkaniczne;
-ruchy górotwórcze;
-grawitacja;
-działalność lodu, wody i wiatru;
-proces wietrzenia;
-proces łuszczenia.
24 4 24
napisałem tak a nauczyciel powiedział że źle XD