Jakimi cechami odznaczają się ludzie, o których można powiedzieć:
-ma mleko pod nosem;
-ciepłe kluski;
-trzyma sie maminej spódnicy;
-zbija bąki;
-szuka guza;
-czarna owca;

Ta praca domowa jest na jutro, więc proszę o rozwiązanie w jak najkrótszym czasie :)))

Z góry dziękuję ;|

3

Odpowiedzi

2010-01-20T14:58:05+01:00
-maminsynek, niesamodzielny, niedojrzały
-lizus, niepewny,
-maminsynek, niesamodzielny, bojaźliwy
-leniwy, nierób,
-cwaniak, odważny, rozbójnik
-nie pasuje do otoczenia, odludek, bojaźliwy, odepchnięty przez wszystkich, zakała.
1 5 1
2010-01-20T15:01:49+01:00
Ma mleko pod nosem; młody, dziecinny, niedojrzały
ciepłe kluski; apatyczny, niezdarny, nieenergiczny, niezaradny, powolny
trzyma się maminej spódnicy; niesamodzielny, dziecinnie przywiązany do rodziców, domu
zbija bąki; leniwy, nie szanujący czasu
szuka guza; zaczepny, pewny siebie, arogancki, zarozumiały
czarna owca; osoba, która w danym otoczeniu uznawana jest za kogoś złego, wyobcowanego
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:01:51+01:00
1. niedojrzały niedorosły
2. można przy nim stracić cierpliwość niedołęga..
3. zachowywać się jak dziecko
4. leniuch leń
5. zaczepny
6. zakalec, najgorszy w rodzinie
1 5 1