Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:26:56+01:00
3m*2,5m=7,5m²-sypialnia
7,5m²*2=15m²-salon
15m²/9≈1,6m²
1,6m²*3=5m²
15m²-5m²=10m²-łazienka
7,5+15+10=32,5
odp.powierzchnia całego mieszkania wynosi 32,5m².
LICZE NA NAJ.

2010-01-20T15:27:42+01:00
Sypialnia 3mx2,5m = 7,5m²
salon = 2 * sypialnia = 2 * 7,5m² = 15m²
łazienka jest o 3/9 mniejsza od salonu = 3/9 * 15m² = 5m²
czyli łazienka ma 15m² - 5m² = 10m²
powierzchnia = 7,5m² + 15m² + 10m² = 32,5m²