Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T15:24:55+01:00
1. Szczerość
2. Wspieranie się w trudnych chwilach
3. Pomoc ( chociaż by w lekcjach xd)
4. Wspólna zabawa i spędzanie miło czasu razem
5. Wyrozumiałość ( w różnych przypadkach ) np.; jęsli chodzi o innego kolegę. Żeby nie stawiać go w niezręcznej sytuacji.
2 5 2
2010-01-20T15:25:51+01:00
-pomoc kolezance/koledze w lekcjach,
-pomoc kolezance/koledze zrozumiec chemie, fizyke, matematyke lub inny przedmiot, z ktorym ma problem,
-dac koledze/kolezance lekcje, jezeli nie byl/a on/ona w szkole,
-pozyczyc zeszyt, jezeli ta osoba nie zdazyla np. napisac pracy domowej lub notatki z lekcji.
3 4 3
2010-01-20T15:26:47+01:00
-pomoc,
-życzliwość,
-punktualność,
-wyrozumiałość,
-cierpliwość,
Proszę o naj... ;]
1 4 1