Odpowiedzi

2010-01-20T17:56:27+01:00
A)3x-2>7
3x>7+2
3x>9 /:3
x>3

b)4-5x<-6
-5x<-6-4
-5x<-10 /:(-5)
x>2

c)-7x-2≤-3x+10
-7x+3x≤10+2
-4x≤12 /:(-4)
x≥-3

d)3(2x +1)-4x≤77(x+4)
6x+3-4x≤77x+308
6x-4x-77x≤308-3
-75x≤305 /:(-75)
x≥-230

e)x-1+2(x-2)+3(x-3)>0
x-1+2x-4+3x-9>0
2x+3x+x>9+4+1
6x>14 /:(6x)
x>2⅓

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:04:29+01:00
A) 3x-2>7
3x>7+2
3x>9 |:3
x>3

b)4-5x<-6
-5x<-6-4
-5x<-10 |:(-5)
x>2

c)-7x-2≤-3x+10
-7x+3x <10+2
-4x< 12|:(-4)
x>3

d)3(2x +1)-4x≤77(x+4) domyślam się, że 7 :)
6x+3 -4x <7x+ 28
-x =< 25 | x (-1)
x>25

e)x-1+2(x-2)+3(x-3)>0
x-1+2x-4+3x-9>0
6x>14 |:6)
x>2 i jedna trzecia (1/3)