Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T20:50:57+01:00
A 30/100
b 42/100
c 1 i 25/100
d 2 i 20/100
e 125/1000
f 15/1000

a 0,9
b 0,37
c 1,25
d 10,01
e 0,001
f 0,2005
2010-01-20T20:52:30+01:00
1
a)30/100
b)42/100
c)1 cała i 25/100
d)2 całe i 20/100
e)12,5/100
f)1,5/100

2
a)0,90
b)0,37
c)1,25
d)10,001
e)0,01
f)20,05
2010-01-20T20:54:53+01:00
A)30/100=3/10
b)42/100=21/50
c)125/100=1i 1/4
d)220/100=2 i 1/5
e)12,5/100=1/8
f)1,5/100=15/1000
a)90/100=0,9
B)37/100=0,37
c)125/100=1,25
d)1001/100=10,01
e)0,1/100=1/1000=0,001
f)20,05/100=2005/10000=0,2005
Wszędzie gdzie są procenty dzielisz przez 100 i gdzie się da skracasz:)