Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:09:03+01:00
Chciał żeby ludzie wierzyli , że będzie lepiej , dodawał im wiary i optymizmu mieli siłę do działania.
W swoich dziełach pokazywał bohaterów, którzy pokonują własne słabości i walczą w obronie ojczyzny, odnosząc zwycieżstwo.
98 4 98
2010-01-20T21:09:40+01:00
Henryk Sienkiewicz pisał "ku pokrzepieniu serc", ponieważ chciał zachęcić Polaków do walki z zaborcami. Chciał, żeby Polacy byli, używali polskiego języka, nawet wtedy, gdy Polski nie było na mapie.
57 3 57