Zad 1.
Kiedy dwa trójkąty równoboczne są figurami przystojącymi?

zad 2.

Powierzchnia 8400dm2 to inaczej?
a 84m2
b 8,4 m2
c 0,84 m2
d 840 m2

zad3.
Trzy wierzchołki prostokąta ABCD mają współrzędne : A = (-2,5),B = (6,5) C = (6,10) WOBEC TEGO CZWARTY WIERZCHOŁEK MA WSPÓŁRZEDNĄ?

ZAD4.
JEDEN Z KĄTÓW TRÓJKĄTA RÓWNORAMIENNEGO MA MIARĘ 120.Jakie miary mają pozsoatałe kąty trójkąta?

zad5.
Ile przekątnych wychodzi z jednego wierzchołka siedmiokątnego? proszę wytłumaczyć.

zad6.
Dwa katy trojkata maja miary 60 stopni,i 55 stopni.Czy jest to trójkąt równoramienny?

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T13:21:54+01:00
1 zawsze
84m2 kwadratowe ale nie umialam napisac
3 nie wiem
4 po 30
prosze daj mi maxsymalna sume blagam to jest na pewno dobrze odpisz
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T13:24:37+01:00
1 Gdy mają wspólny bok
2 84m²
3 -2 10
4 30
6 nie
2 5 2