Odpowiedzi

2010-01-22T15:46:51+01:00
80 letnia ramka na zdjecia - jestem juz stara , wypłowiała ale jakoś się trzymam. Stoję sobie cały dzien na kominku i jakos lata mi lecą . Pamiętam jak przyszłam do tego domu pierwszy raz , wyglądał na zadbany dlatego postanowiłam zostać tu na dłużej , pierwszą moją włascielką a włąsciwie własciel;em , wystrugał mnie stary , poczciwy stolarz . W czasie wojny został zamordowany i cały swój warsztat przekazał swej ukochanej Marii wraz ze mną . Ona poslubiła Włodka i tak od tej pory stoję na jej kominke codziennie mnie czysci i dba o mnie ponieważ , w mym wntetrzu są zdjecia mojego pana , a jej pierwszego ukochanego. Bardzo o nim pamieta. Teraz jest juz 90 letnia staruszką która ma 2 dorosłych dzieci . Nigdy o mnie nie zapomina ;D
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T15:51:16+01:00
Moją najlepszą pamiątką jest stary album ze zdjęciami, są w nim moji najbliżsi rodzina, chłopak, czy przyjaciele, można powspominać stare dobre czasy i dobrze się przy tym bawiąc, można np: odczyć lato kiedy jest zima albo na odwrót, uwielbiam ten album ponieważ są na zdjęciach chwile i osoby , których może mi zabraknąć, zawsze kiedy jest mi przykro otwieram album i od razu robi mi się weselej dlatego tak bardzo go cenie .
4 3 4