Odpowiedzi

2010-01-22T17:15:08+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:15:45+01:00
X-ilość misek 0,3ml
y-ilość misek 0,25l
x+y=25
0,3x+0,25y=6,75 /*100
x=25-y
30x+25y=675
x=25-y
30(25-y)+25y=675
x=25-y
750-30y+25y=675
x=25-y
5y=75
x=25-y
y=15
x=10
z większej miski jadło 10 osób
2010-01-22T17:17:53+01:00
X - duze miski
y- male miski

x+y = 25
0,3lx + 0,25ly =6.75l

x= 25-y
0,3 * (25-y) + 0.25y=6.75

x=25-y
7,5 - 0,3y + 0.25y = 6.75

x=25-y
-0,05y = -0,75

x=25-y
y=15

x= 25-15
y=15

x=10
y=15

Odp. Z większej miski jadło 10 osób.