Gdybyś nie była człowiekiem to jaką rase byś wybrała? uzasadni swój wybór około 1o zdań
Wybór rasy:
-Hobbici
-Elfy
-Krasnoludy
-Ludzie
-Wili
-Gandalf
-Gollum
Opis jednego wybranego stwora ;)
Prosze o 10 znań... Jak najszybciej ;d

2

Odpowiedzi

2010-01-22T20:51:46+01:00
Gandalf:
Był bardzo mądry. Od początku do końca był tajemniczy. Jego decyzje w różnych sprawach wywoływały nawet oburzenie. Z drugiej strony był miłym staruszkiem. Przy nim ktoś czuje się o wiele bezpieczniejszy. Jest jakby wszechmogący ze względu choćby na możliwości jakie posiada.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T20:53:28+01:00
Gdybym mogła wybrac kim chciałabym być, byłabym Gandalfem. Jest to postać z trylogi "Władca Pierścieni". Charakteryzuje się mądrością, jest szanowany wśród swoich przyjaciół i znajomych. Zawsze wie jak postapić podczas kłopotów. Posiada moc, którą używa za pomoca swojej laski. Gandalf jest wesoły i podczas czytania tej kasiążki na twarzy pojawia się uśmiech, gdy Gandalf wkracza do akcji.