Odpowiedzi

2009-10-01T18:48:17+02:00
X - pewna liczba
x² - (-1,3 * -0,7) = -0,27
x² - 0,91 = -0,27
x² = 0,64
x = 0,8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T19:48:45+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Rożnica kwadratu pewnej liczby i iloczynu liczb -1,3 i -0,7 wynosi -0,27. Znajdz te liczbe.
x - pewna liczba
x² - (-1,3 * -0,7) = -0,27
x² - 0,91 = -0,27
x² = 0,64
x = 0,8 lub x= -0,8
2009-10-01T20:49:56+02:00
X - pewna liczba
x² - (-1,3 ×-0,7) = -0,27
x² - 0,91 = -0,27
x² = 0,64 /:√
x = 0,8