Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T20:23:49+01:00
Wiosna ludów to określenie wystąpień w latach 1848-1849 na ktorych społeczeństwa walczyły o swoje prawa,zmianę ustroju,zjednoczenie.wystapienia te rozpoczęły się w lutym,gdy na zachodzie europy rozpoczęła
się wiosna stąd też nazwa
4 2 4
2010-01-23T20:24:48+01:00
Wiosna oznacza nadejście zmian. Tak jak w naturze, po zimie przychodzi ciepło i ustępuje mróz. Tak samo odnosiło się to do tamtych czasów. Nadszedł czas przemian, nowe nurty zaczęły pchać społeczeństwo ku demokracji. dlaczego Ludów? Gdyż społeczeństwa wzięły sprawy w swoje ręce i postanowiły dokonać przemian polityczno-społecznych
9 4 9