Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T10:40:00+01:00
W zwierciadle płaskim obraz obiektu konstruuje się poprzez wykonanie odbicia symetrycznego względem płaszczyzny zwierciadła. Jest to obraz pozorny, nieodwrócony i tej samej wielkości.
4 3 4
2010-01-24T10:41:56+01:00
Zwierciadło Płaskie jest stosowane do zmienienia kierunku biegu światła lub też do rozczepienia jego promieni świetlnych
4 2 4