1.Wypisz nazwy polskich miast zamieszczonych niżej:
1. 50°48'N,19°07'E
2. 53°08'N, 18°00'E
3. 54°10'N, 19°22'E
4. 50°52'N, 20°38'E
5. 52°25'N, 16°55'E
6. 51°05'N, 17°00'E
7. 50°03'N, 21°00'E
8. 51°46'N, 18°05'E
9. 53°18'N, 23°08'E
10. 52°35'N, 17°35'E
11.49°47'N, 22°47'E
12. 50°03'N, 22°00'E

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T19:25:36+02:00
1.Częstochowa
2.Bydgoszcz
3.Elbląg
4.Kielce
5.Poznań
6.Wrocław
7.Tarnów
8.Kalisz
9. Białystok
10.Gniezno
11. Przemyśl
12.Rzeszów
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-01T19:56:04+02:00
1. 50°48'N,19°07'E-CZĘSTOCHOWA
2. 53°08'N, 18°00'E-BYDGOSZCZ
3. 54°10'N, 19°22'E-ELBLĄG
4. 50°52'N, 20°38'E-KIELCE
5. 52°25'N, 16°55'E-POZNAŃ
6. 51°05'N, 17°00'E-WROCŁAW
7. 50°03'N, 21°00'E-TARNÓW
8. 51°46'N, 18°05'E-KALISZ
9. 53°18'N, 23°08'E-BIAŁYSTOK
10. 52°35'N, 17°35'E-GNIEZNO
11.49°47'N, 22°47'E-PRZEMYŚL
12. 50°03'N, 22°00'E-RZESZÓW