Chodzi o Photoshopa. Wszystko ładnie działa i ogólnie jest ok. Ale wczoraj nie mogłam nic napisać na obrazku. W oknie warstw pokazywał się tekst a na obrazku nie. Ktoś może wie dlaczego tak się dzieje? Byłabym wdzięczna za odpowiedź.

3

Odpowiedzi

2010-01-24T13:00:58+01:00
Może tło miałaś czarne i tekst też czarny był. :)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:01:17+01:00
Jesli masz wersje CS3 to musisz przeinstalować ją od nowa miałem to samo, jeśli CS2 to nie mam pojęcia nigdy nei korzystałem.
1 5 1
2010-01-24T13:08:36+01:00