Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T20:49:06+01:00
Zaraz po powrocie do domu ogarnia mnie euforia, gdyż po cieżkim dniu szkole czuje zapach obiadu który czeka na mnie przygotowany przez moją mamę. Gdy już minie pora obiadowa cały dom zamiera domownicy pozwalają sobie na relaks mała drzemkę w tym momencie zdecydowanie odczuwa się w moim domu zapach owoców gotującego się w kuchni kompotu. Wieczorem wybieram się na relaksacyjną kąpiel gdzie czuje zapachy perfum zgromadzonych w łazience.
1 4 1
2010-01-24T20:49:13+01:00
Kiedy tylko wchodzę do mojego domu , czuje pewne zapachy. Czasami są to zapachy dochodzace z kuchni kiedy mama gotuje , czasem jednak czuje pewien zapach ktorego nie znam . Nie potrafię wytłumaczyć z kad on dochodzi . Uważam jednak ze jest to poprostu zapach mojego domu . ;-)

Mam nadzieje ze pomogłam , Pozdrawiam . ;-)
2010-01-24T20:49:52+01:00
W moim domu panuje bardzo ładny kwiatowy zapach. Najczesciej jest to lawenda, rzadziej jasmin. Stwarza on przyjemną atmosfere. Zimą przypomina wszystkim mieszkańcom o przepięknej wiośnie. Zapach w moim domu pozwala nam sie relaksować i odpoczywać w kwiatowym aromacie.
1 4 1